20 lecie grupy LOWE


Elementy interaktywne, które angażowały uwagę i uatrakcyjniały zabawę:

Opaski RFID

Opaski zastąpiły numerki w szatni, umożliwiły szybkie identyfikowanie osób na zdjęciach oraz posłużyły do personalizacji treści wyświetlanych na ekranach.

Statystyki w czasie rzeczywistym

Na ekranach rozstawionych wokół parkietu pojawiały się ikonografiki z danymi na temat ilości decybeli, kolorów, ilości osób na parkiecie, zdjęć zrobionych w PhotoRoom’ie, ilości serwowanych drinków.

PhotoRoom

Dedykowane rozwiązanie pozwalające uczestnikom imprezy na indywidualne sesje zdjęciowe bazujące na profesjonalnym sprzęcie i aplikacji w stylu „instagram”. Goście mogli samodzielnie wykonywać zdjęcia i udostępniać na ekranach zlokalizowanych w klubie. Zdjęcia były również wręczane gościom jako pamiątkowe wydruki, które były dostarczane na bieżąco wprost z drukarni.

Projekcje i animacje

Na potrzeby eventu zostały wykonane sesje zdjęciowe i nagrania video. Materiały zostały wykorzystane jako spersonalizowane zaproszenia Augmented Reality, a także w animacjach podczas eventu.